Tuesday 16 August 2011

Motosikal Idaman

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,


Selamat menyambut ibadah puasa kepada semua umat Islam di Malaysia.


Hahaha..saya percaya bahawa setiap penunggang motosikal baik 'CUB' mahupun motosikal berkuasa tinggi (besar) pasti mempunyai motosikal idaman hati.
Oleh itu, saya juga tidak terlepas dengan motosikal idaman saya juga...


Jadi hari ini, biar saya kongsikan apakah motosikal idaman saya suati hari nanti, tapi tak tahu la bile boleh dapat?!.
Buat masa ini, saya tumpukan pada simpanan dahulu, dah cukup baru boleh bayar deposit motosikal idaman ku ini...InsyaAllah.





















Yaa...lihat gambar diatas tu, itulah motosikal idaman hati iaitu SYM VTS 200, anda nak tahu kenapa saya minat sangat dengan motosikal ini?, ya motosikal ini lebih kepada pemanduan 'easy rider', 'rileks' dan 'santai' di jalan raya, dengan tempat duduk yang lebar, CC yang besar juga, pemanduan yang selesa serta mempunyai radiator (penyejuk injin) sesuai untuk perjalanan yang jauh, memandangkan saya ni bekerja ulang-alik dari Subang ke Cheras Bt.9, memang sesuai memilikinya dan paling penting sekali, nampak 'macho' dan ia juga sesuai bagi orang-orang yang terlebih 'obesiti'..kakaka.


Okay lah, kalau bagi sesiapa yang telah memakai motosikal ini, sila kongsikan pengalaman anda tentang motosikal tersebut dan bagi yang nak menceritakan juga pasal motosikal idaman anda, silakan..


Terima kasih.

No comments:

Post a Comment